Anasayfa > Albümler > Cemal Özcan – Yaşlandım Gardaş albümünü dinle 2010

Cemal Özcan – Yaşlandım Gardaş albümünü dinle 2010

Albüm Bilgi
Sanatci Adi: Cemal Özcan
Albüm Adi: Yaslandim Gardas
Albüm Firma: Özdiyar Müzik
Albüm Dili: Türkce
Albüm Türü: Türk Halk
Yayinlanma: 24.06.2010

Albüm Sarkilari
Cemal Özcan – 01 – Ben Köyümü Özledim.mp3
Cemal Özcan – 02 – Yaslandim Gardas.mp3
Cemal Özcan – 03 – Su Fani Dünyada Vadem Yetince.mp3
Cemal Özcan – 04 – Sabahtan Gidiyor Suya.mp3
Cemal Özcan – 05 – Yalan Olur Diyemem.mp3
Cemal Özcan – 06 – Halima Gücüm Yetmiyor.mp3
Cemal Özcan – 07 – Ben O Dosttan Ayri Düstüm.mp3
Cemal Özcan – 08 – Çektigim Dert Ile Çile.mp3
Cemal Özcan – 09 – Boyun Egme Gönül.mp3
Cemal Özcan – 10 – Pesin Sira Geze Geze.mp3
Cemal Özcan – 11 – Kutlu Cuma Gecesi.mp3
Cemal Özcan – 12 – Ömrüm Geçti Gurbet Ellerde.mp3
Cemal Özcan – 13 – Köylü Kizlari.mp3

Teknik Bilgi
Albüm Kalitesi: MPEG 1 Layer III / 128 KBits
Ses Kalitesi: 44100 MHZ / CBR / Joint Stereo
Dosya Icerigi: 13 mp3 / 52,48 MB
Albüm Süre: 00:57:09
Paylasim: 26.06.2010 12:47:51

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

